Žuvies kaimynas parveža iš Šventosios žvejų, pieno įpila ūkininkas, visus pieno produktus moku pasigamint, tik duonos dar nekepu, kol kas, ir batų nebeišmoksiu pasisiūt. Ar galiu pasisakyt? Galiu. Pasisakau. Nepelnytai yra išpūsta prekybininkų dalis ir iškreipta paslaugų vadyba. Juk turėtų viskas būti kliento patogumui, argi ne? Norėjau atsisakyt vienos paslaugos, tai užtruko kelionę į Klaipėdą, eilę, papildomos dokumento kopijos siuntimą registruotu paštu, dar, turbūt, išlauks nusistatytą laiką, kol išjungs. O kokią nors naują paslaugą užsisakyti gali telefonu, tik tavo atsakymus į sutarties punktus įrašo ir viskas. Ir įjungia tą minutę. Laukimo salėj klientų portalėlio ekrane net nėra punkto sutarčių nutraukimui ar koregavimui, tik Sutarčių sudarymas. Parašytų bent Sutartys, nebūtų jau taip primityviai gudru. Šiaip, gyvenimo smulkmena, kai pagalvoji, bet nemaloni. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19058