Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-04 10:23:43
Tu mano moralo neskaityk. Aš kaime iki 16 metų vasaras leidau. Nuo birželio
iki rugsėjo ir darydavau visus ūkio darbus, apart karvės melžimo (padėdavome
močiutei). Aš suprantu, kad esu vilenskas-mesčionis, bet nereiškia, kad
nežinau ką reiškia auginti gyvulius ir ką reiškia normalus-geras naminio
pieno skonis. Ir nerašiau, kad visas naminis pienas neskanus, bet Vilniuje
jį sunku rasti (jei išvis įmanoma).

Peace ;)