Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-30 15:45:21

"Mooney" <alaus@krastas.lt> parašė naujienų
news:hhfknl$tq8$1@trimpas.omnitel.net...
> mesos nemalu, mano mesininkas visada tai daro uz mane.
>
> prieskonius jei malti elektriniu aparatu ar grustuve grusti - yra
> skirtumas, nes malant kai kuriuos prieskonius elektrine jie apkarsta,
> atsiranda netipinis skonis. tiesiog zinoti reikia.

Klausimas ne apie tai. Tu atskiri tuos skonius del to, nes skyresi mesos
malimo greitis? Nekalbu apie tai, kad priezastis gali buti visai kita -
centrifugoje prie 10.000 aps./sec sumaltas i tyrele farshas aisku skirsis
nuo sumalto senos bobute su rankine. Bet prie ko cia molkekules?

> mokinais mokykloje tikriausiai bent jau vidurineje - zinai kad medziagu
> savybes keiciasi prie skirtingu temperaturu? pvz vanduo tampa ledu, o
> metalai lydosi?

Ne - ash toje pamokoje nebuvau. Bet nesuprantu, ka tai turi bendra su tema.
Nebent tu tikrai atskiri vandeni pagal skoni, kuris po paemimo ish grezinio
buvo pasildytas dviem laipsniais nuo nepasildyto. Vandens savybes, ne vien
tik fizikines, beje pasikeicia.