Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: kg
Data: 2009-12-29 14:34:17
isivazduoju labai geras palyginimas apie tai ka ir kaip zhmones renkasi
virykles (panashiai ir visa kita) atejo :)

mano, net ne gurmano, supratimu - virykle prietaisas skirtas gaminti valgi
pirmiausiai :)

pazhiurekit zhemiau  esanchius 6 punktus
apie kokybishka maisto gaminima ten nei zhodzhio nera :)

todel manau visi renkames pagal tai ko mum reikia :)
bet blogiausiai - kai tai - kas dabar madinga
jeigu virykle pirmiausiai reikalinga tik tam, kad  gerai valytusi - tai
zhinoma, kad neverta zhiuret dujines :) kad grazhiai atrodytu virtuve -
taipogi
ir visi kiti panashus punktai manau pliusa duoda tik indukcinem

o jeigu rupetu pirmiausiai, kad ant virykles gaminamas maistas butu skanus
ir sveikas - diskusija butu visai kitokia

o verslas su savo marketingo suptilybemis visada ras ka naujesnio,
shiuolaikishkesnio, patikimesnio, grazhesnio, madingesnio, saugesnio  ir
t.t. mum pasiulyti  :)
ir pasiulyti tai ko mum ish tikruju visai nereikia :)

ir nesakau kad ar dujines ar indukcines yra ar gerai ar blogai - tiesiog
visi renkames pagal save ir savo poreikius

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4724 (20091229) __________

http://www.eset.com