Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: soulfly
Data: 2009-12-29 17:12:36
teisus. renkames pagal poreikius.
elementaria sriubai issivirti, ar bulvei issikepti skirtumo nera koks
kaitinimo
elementas (dujos ar elektra) - esme ta pati - kaista indas ir verda/kepa.
mano zemiau isvardinti pliusai tada ir losia (elektrine vs dujine), nes
dujine
siuo atveju ,,gauna i kaulus" :)

taip pat sutinku, kad duona skanesne iskepta mociutes krosnyje (bet ji deja
irgi
ne dujomis, o malkomis kurenama). manau taip pat nevienas pajaus skirtuma
tarp tarkim bulviu keptu ant krosnies ir keptu ant virykles (dujine ar
elektrine
cia jau nelosia) - cia irgi pecius laimi.
tik klausimas ar neuzsipi... kasdieniai maisto ruosai malkini peciu kurenti?

manau kad esu pakankamai isrankus paciam maistui (skoniui), kaip ir jo
ruosai,
bet deja maistui ruostam ant duju ir elektros skirtumu nepajauciau, o vat
prieziurai ir patogumui - deja taip, pajauciau

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4668 (20091207) __________

http://www.eset.com