Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: kg
Data: 2010-01-04 08:44:45
o tu esi mates bent viena ferma karviu lietuvoj ? nesvarbu kokio dydzhio ar
50 ar 1 karves
kaip ir kokiom salygom melzhiamos karves (jei nematei, tai geriau ir
nezhiurek, nes tada su tavo pozhiuriu praeis noras gert ir parduotuvini
piena)
ar zhinai kad ish visu ju pienas pilamas i bendra pienovezhi
ar teko kada nors buti pieno kombinate ir matyt visa pieno perdirbimo
procesa (mano mama visa gyvenima yra pradirbusi Kaune pieno laboratorijoje)
ar zhinai kaip didinamas karviu ishmilzhis ?
ar zhinai lietuvos korupcijos lygi ?
ar zhinai koks ikainis (stavke) uzh tavo priduodamo pieno kokybes pakelima
popieriuose ?

ash gyvenu kaime Prienu r., visa tai matau gyvai savo akimis
tu panashu gyveni Vilniuje ir vaizda susidarai ish televizijos ekrano :)

ir kai kam, kaip jau minejau, ir Cocacola daug skaniau nai namines sultys ar
namine gira

atsakyti ir replikuoti nebutina
uzhtektu pamastyti

kg