Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: Mooney
Data: 2009-12-29 21:21:19
'nejauti' kad yra daugiau patiekalu nei sriuba ir kad siuolaikine tradicine
LT virtuve?
:)

as savo pastebejima del dujines virykles rasiau pazymedamas, kad jei
kulinarija svarbi, tai dujine daugiau galimybiu suteikia. taciau jei turi
viena ar max dvi keptuves blynu ar kotletu kepimui, tai skirtumo nesurasi.
taciau jei megsti gaminti ir megsti ivairu maista, tai su elektrine keleta
net paprastu receptu neleidzia igyvendinti deja.