Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: a
Data: 2009-12-30 15:45:57
Mooney wrote on 2009.12.30 :
> mesos nemalu, mano mesininkas visada tai daro uz mane.

> prieskonius jei malti elektriniu aparatu ar grustuve grusti - yra skirtumas,
> nes malant kai kuriuos prieskonius elektrine jie apkarsta, atsiranda
> netipinis skonis. tiesiog zinoti reikia.

vat tas magiskas zodziu junginys "kai kuriuos", i ji reiketu dazniau
atkreipti demesi ir suprasti jo prasme...

> mokinais mokykloje tikriausiai bent jau vidurineje - zinai kad medziagu
> savybes keiciasi prie skirtingu temperaturu? pvz vanduo tampa ledu, o metalai
> lydosi? tas pats galioja apdirbamiems maisto produktams - ir temperatura
> keicia ju vidaus sandara ir skoni atitinkamai.

mumis pvz mokino kad vanduo virsta ledu prie ~0C, o metalai lydosi,
nekreipiant demesio i "kai kuriuos", vosne 1000C didesneje T...

negi nori pasakyti kad malant mesa elektrine mesmale ji uzkaista nuo 0
iki 1000 ?
o gal vistik realus temperaturos padidejimas keletu laipsniu
specifiskai paveikia tik "kai kuria" mesa... pvz jauno dermantino
mazaja ispjova?