Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: saimhe
Data: 2009-12-29 13:53:57
> pribrendo reikalas viryklę keisti. kaip yra su elektrinių pajungimu šiaias
> laikais? tarybinės būdavo trifazės ir, man rodos, atsikras dratas iš įvado

   Buvo dujinė, likusi nuo ankstesnių buto šeimininkų: orkaitėje degikliai
tik iš apačios, kaitina žiauriai netolygiai, pyragą kas 10 min apsukti
reikia.
   Keitėm į mišrią, kažkokią "Hansa": viršuje dujos, orkaitė elektrinė.
Žiūrėjau kreivai, nes daugiabutis plytinis 198x metų, instaliacija (kiek
keičiau po pragręžimo ;) ) eina paprasčiausiu dvigysliu laidu su vienu
sluoksniu polietileno ir tiesiog mūre (jokių užtinkuotų kanalų), nuo
lygintuvo pastebimai prigęsta. Trifazės, aišku, nėra. Bet uošviai įrodinėjo,
kad pas juos kaime lygiai tas pat ir orkaitę sėkmingai atlaiko.
   Pasirodo, eilinė rozetė tikrai atlaiko. O kepa tikrai geriau. Pagal
viryklės instrukciją maksimalus režimas -- 4.5 kW, bet netikiu, nes
aprašytos ir neegzistuojančios funkcijos (kaip grilio pavara). Automatai
tikriausiai banalūs 16 A, tie apvalūs rusiški. Dar nebuvo išmušti dėl
viryklės. Bet dėl visa ko kepimo metu nejungiam fenų, virdulių,
skalbiankės ir panašių griozdų.

--
  saimhe