Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: Mooney
Data: 2009-12-30 15:31:33
mesos nemalu, mano mesininkas visada tai daro uz mane.

prieskonius jei malti elektriniu aparatu ar grustuve grusti - yra skirtumas,
nes malant kai kuriuos prieskonius elektrine jie apkarsta, atsiranda
netipinis skonis. tiesiog zinoti reikia.

mokinais mokykloje tikriausiai bent jau vidurineje - zinai kad medziagu
savybes keiciasi prie skirtingu temperaturu? pvz vanduo tampa ledu, o
metalai lydosi? tas pats galioja apdirbamiems maisto produktams - ir
temperatura keicia ju vidaus sandara ir skoni atitinkamai.

siulau cia apsilankyti http://www.fatduck.co.uk/ ir uzsisakyti steak'a :)
ruosia ji 2-3 dienas (tiek laukti nereikia, tiesiog pradiniai apdirbimai
uztrunka ir tu gausi jau po pusvalandzio, bet pries tai tas steikas bus
letai keptas ir 'nokintas'.