Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: Mooney
Data: 2009-12-30 19:51:54
apie fengshui niekas tau nepasakojo - cia pats prielaidas padarei.
naujoviski elektriniai smulkintuvai sukasi dideliu greiciu. apie normalias
mesmales (mechanines ar elektrines) kalba neina. gal netiksliai
issireiskiau, nes nesamoningai ir padariau prielaida kad visi supras is
parasymo esu mates aiskinant. reportaze mesos smulkinimas vyko elektriniu
greitu smulkintuvu :)

idomu ar iseitu isdziovinti lietuviskos kiaules koja, kad iseitu kaip koks
prosciuto ar serano kumpis?