Tema: Re: virykle : dujine vs elektrine
Autorius: Mooney
Data: 2009-12-30 13:01:34
kam tos gurmanu etiketes? ka reiskia gurmanas? gurmanams daznai is viso
nereikia orkaites - zalias maistas ir kuo maziau apdorotas man asociacijas
kelia su siuo zodziu - reti grybai, austres ir kitos juros gerybes
reikalauja mazai termo apdirbimo arba is vis jo nereikalauja. maistas ''ant
ugnies'' o ne ''ant elektros'' yra labiau pietiniu valstybiu 'ismislas'.

as nesu gurmanas, bet be dujines orkaites 'grauziuosi' :) man tiesiog patina
indu, thai, japonu, meksikietiska, italu, francuzu, siaures afrikos ir kitu
virtuviu patiekalai. bet tai nereiskia nieko gurmanisko, nes daznai tie
patiekalai is tu virtuviu yra ne aukstoji kulinarija o kasdienis maistas,
daznai atejes is valstieciu :)

maisto ivairove didele - lietuviska virtuve tik maza jos dalis (procentu
neisivaizduoju, bet jei tai isreiksti reiketu procentais, tai butu niekingai
maza dalis). is kitos puses - 99 proc lietuviu pakanka tos dalies maisto
visa ju gyvenima :) jei nori praplesti