Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-12-29 16:01:42
dujine gaunas smarkiai pigiau, artimoje ateityje
skirtumas tik dar dides. Jei labai neapsisprendi,
gali imti dujine + elektrine, t.y. kombinuota, pvz,
dvi vietos su dujom + dvi vietos stiklo keramika.

Ant dujines virykles siek tiek patogiau ruosti
maista - pvz, puoda numetei, uzdejai, etc. Ant
stiklo keramikos taip nepametysi, reik truputi
atsargiau.

Artimiausiu metu savo virtuvei irgi pirksiu virykle,
kadangi turiu galimybe rinktis dujine arba elektrine,
imsiu dujine.