Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-30 12:23:41
"Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message news:hhf18e$u4q$1@trimpas.omnitel.net...
> LT oras tinkamas i gamta isvaziuoti is 12 menesiu kada buna -2-3 menesius
> per metus? gurmaniskumas cia ne prie ko - pvz parduotuviu padazai manes
> netenkina, o pasidaryti paciam ka megsti yra vienas juokas. man patinka cili
> pipirai ir daugeliu atveju juos reikia nudeginti (skura tik) kad galetum
> veliau jo sultinga 'mesa' naudoti. kaip ta darysi ant elektrines?

a nu kazinau, valgau zalius pamidorus, agurkus, paprikas.

> tavo sarkazma suprantu - jei patenkina nuo mazumos naudotas maistas ir
> kulinarija gyvenime nieko nereiskia, tai ir maisto gaminimas nera
> tikriausiai tau svarbus.

nu aš ką norėjau pasakyti: daug yra savybių ir dalykų, kur vienom sąlygom padarysi tokį maistą,
kitom ne. bet ar dėl to reikia stengtis tas visas sąlygas pasidaryti pas save?
nu yra visokie grilinimai, kepinimai ant ugnies. tai ir valio - ir kepiesi juos gamtoje.
ir to niekaip neatrstos dujinis ciaupas. todel ir argumentai, jog kazko nepadarysi su elektrine,
o su dujine padarysi tokie netvirti... nes lygiai taip pat su dujine nepadarysi tokio mesos apkepimo,
koks bus ant lauzo, ir tai gal daugiau itakos visa aplinka, oras, o ne vien silumos saltinis.

kai kam tai svarbu, man pvz netgi patinka. tam
> tikru patiekalu nepagaminsi ant elektrines virykles - kad pvz nemazai wok
> keptuves patiekalu is azijos receptu - thailandas, kinija.
>
> tik vaizduote ir patirtis yra ribojantis faktorius. jei isaugai ant cepelinu
> ir 'saslyku' - voila, bet nereikia visu lyginti prie saves ;)

hm, tai kad lyg kaip tik pats palaikai tą pusę, jog ne vaizduotę reik pasitelkti, o techniką
kuo tinkamesnę, ir labiau pritaikytą.
nu pasitelk vaizduotę ir tą patį sugalvok kaip padaryti ant elektrinės.