Tema: Re: virykle : dujine vs elektrine
Autorius: soulfly
Data: 2009-12-30 20:00:12

"a" <a@.a> paraše naujienu news:mn.f2527d9c03253690.91352@0a...
> soulfly formulated the question :
>
> o dabar pabandyk prisimint, kiek kartu gyvenime buvo susidares ispudis,
> kuris pasirode besas klaidingas...
> matai, tokie terminai kaip: man atrodo, susidaro ispudis ir pan. netinka
> kai nori palyginti baigtinius dydzius (laika, svori, greiti ir t.t.)
> tokius terminus reikia vartoti su: grazu, patogu, patinka ...

teisingai, ,,toks ispudis susidaro" - tai nera tikslus si mato vienetais
pamatuojamas
dydis. bet tai yra subjektyvus palyginimas smogaus, kuris turejo galimybe
abu
variantus panaudoti ir palyginti.

kaip ir minejau - man patogiau indukcine nei dujine. jei kada sugalvosiu
apdeginti pipira
tai atliksiu lauke ant saslikines, nematau bedos. kasdieniai ruosai
indukcines man per akis,
o prie dujines gristi nebenoriu

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4668 (20091207) __________

http://www.eset.com