Tema: Re: viryklė : dujinė vs elektrinė
Autorius: a
Data: 2009-12-29 17:54:37
It happens that soulfly formulated :
> teisus. renkames pagal poreikius.
> elementaria sriubai issivirti, ar bulvei issikepti skirtumo nera koks
> kaitinimo
> elementas (dujos ar elektra) - esme ta pati - kaista indas ir verda/kepa.
> mano zemiau isvardinti pliusai tada ir losia (elektrine vs dujine), nes
> dujine
> siuo atveju ,,gauna i kaulus" :)

del gavimo i kaulus tai biski perstipriai pasakyta, beigi reiketu
lygint ne "elektra" su dujomis, o indukcine su dujomis. nes pvz
stiklokeramikos, ar neduokdieve paprastos elektrines virykles,
kaitinimo intensymo reguliavimo galimybes "gauna i kaulus" nuo
belekurios dujines virykles.

> manau kad esu pakankamai isrankus paciam maistui (skoniui), kaip ir jo
> ruosai,
> bet deja maistui ruostam ant duju ir elektros skirtumu nepajauciau, o vat
> prieziurai ir patogumui - deja taip, pajauciau

velgi, reiketu kalbeti ne apie "elektra" o apie indukcine, nes pas
elektrines virykles veikiancias ne indukciniu principu visi tie
privalumai dingsta...