Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-07 12:57:16
Projektas tai laikina veikla, nukreipta į unikalaus tikslo pasiekimą (pvz.,
produkto ar paslaugos sukūrimą), turinti savo pradžią ir pabaigą bei
baigtinius išteklius. Projekto tikslai gali skirtis nuo bendrųjų
organizacijos tikslų, didelių projektų planavimui, įgyvendinimui ir
stebėjimui gali būti sukuriamos specialios laikinos organizacinės
struktūros – projekto grupė, viena ar kelios darbo grupės.