Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-06 00:32:10
Taip, naryste pradziai gal ir reikalinga, "pa'share'inti" savo knygas irgi
naturalus budas prisideti prie projekto, o kartu ir pasinaudoti kitu
resursais savo reikmems.
Man labai patinka www.fon.com ideja: turi bevieli hotspot'a ir isijunges i
bendruomene gali pasinaudoti bevieliu internetu betkur pasaulyje, super :)

" Nepaaukojai - moki simbolini (bet tikrai nedideli) mokesti"
Mhmm, sita ideja nelabai tinka, mes nedarysim jokios komercijos, tai
priestarauja savanoriskumo idejai, viskas t.b. nemokamai, juk taip paprasta
dalintis :)
Jei kas nores paremti finasais, welcome :) lai nuperka paklausiausia knyga
ir paleidzia i "apyvarta" :)