Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-05 15:17:01
Ruta, nera neisprenziamu uzdaviniu, tai tik laiko ir sanaudu klausimas.
Mums reikia rasti pati lengviausia ir paprasciausia, bet tai jau praktinis
uzdavinys,
kurio ir imsimes neuzilgo :)

Is esmes reiketu "apsikeitimo punktu" kiekviename mieste, jie galetu buti
na, kad ir tokiose vietose:

Mazvydo biblioteka
Akropolis
SMC
Savivaldybe
etc.

Viskas priklauso nuo idejos pardavimo siu pastatu seimininkams.

Kaimo bibliotekos, gera ideja, bet ja mes isspresime spresdami didesni,
patrauklesni ir idomesni uzdavini :)