Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-06 08:25:02

> Zynoma, nepradesim "daryti" nesuplanave, nuo idejos iki realizacijos
> nemazas gabalas kelio, reikes rimtai padirbeti.

Tai pala - kas tada tau nepatinka ? Sakai ieskai zmoniu, kurie noretu, kad
tai butu igyvendinta ? Jei pastebejai, nei vieno komentaro nebuvo, kad ideja
shudina, priestarauja moralei ir tave uz tai reikia sudeginti. Dauguma tik
sako - bus sunku ir pateikia argumentus, del kuriu siuloma padiskutuoti. Tu
i tai rasai - nu taip, klausimu yra ,bet juos spresim,bla bla bla, lietuviai
stabdziai ir pan tai gal patys nemalam shudo, o pradedam juos spresti.  Nes
man tai primena problema su kuria susiduriu darbe. Ateina zmogus su ideja
kazkokia. Tu jam pradedi aiskinti savo nuomone, kokios galios buti problemos
ir kaip bus sunku. Vietoj to, kad jis nueitu ir pradetu ieskoti asakymo i
jam iskeltus klasuimus, jis supyksta, kad jo cia niekas nemyli ir nepalaiko.
Tarp idejos kritikavimo ir nesutikimo su ja - didziulis skirtumas. Ash savo
vaikus irgi tankiai "kritikuoju", nors jie man patys protingiausi ir
graziausi.

O sprendimas manau turetu prasideti nuo to, kad tu ieskai zmoniu projektui,
taciau kolkas jo nera. Yra tik ideja. Kad tai pavirstu i projekta reikia
issiaiskinti:

Kaip visdelto tai veiks ?
Kuo tai skirsis nuo kitu projektu ?
Kada projekto pradzia ir pabaiga ?
Kokie bus reikalingi resursai (vien tik savanoriu darbo jegos neuzteks 100%)
ir ish kur juos paimti (eisiu i akropoli kalbetis - cia ne leshu shaltinis).
SWOT

Ir t.t. ir pan.

Nebutinai tureti griezto dokumento pavidalu, uzteks, kad susidomejusiems bus
pateikti atsakymai i klausimus.

O klausimus galiu ash pradeti (kad butu diskusija nenukrypsyant nuo temos
siulau atsakinejant nutrinti viirsuj einancia beletristika):

Ka daryti su zmonemis, kurie turi knygu ir nori atiduoti projektui, taciau
neturi galimybes ar noro suvedineti jas i duomenu baze ?