Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-06 22:58:28
Ruta, bevek visuose kaimo bendruomenese yra viesieji interneto prieigos
taskai, tai daugiau nei 4000 kompu per visa Lietuva: www.vipt.lt
Bet sakydamas "isspresime" turejau galvoje, kad sis projektas tures keleta
kartu daugiau knygu nei reikia tokio klubo nariams, todel "islaisvintas"
knygas galima dovanoti ivairioms bibliotekoms.