Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Valdas
Data: 2009-09-05 21:29:02
Kad butu motyvacija, turbut verta pagalvoti apie "naryste" - tarkim paaukojai pora knygu, tai tampi nariu, ir gali naudotis projekto
paslaugomis nemokamai. Nepaaukojai - moki simbolini (bet tikrai nedideli) mokesti.

Aplamai labai sveikintina, kad atsirado tokia iniciatyva.

O kad "pasaulyje niekur taip nedaroma" - tai gal lietuviai bus pagaliau nors sitoje srityje pirmieji, o tai kol kas jokio
inovatyvumo pas mus, tik iprotis kopijuoti viska nuo "didziojo brollio" :)