Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-05 15:14:03

> Lietuva - kritiku ir skeptiku krastas, iseik i gatve ir is 100 sutiktu
> zmoniu rasi 1 kuris pasakys "taip, tai igyvendinama".
> Linai, zmones galima suskirstyti i dvi kategorijas, i tuos kurie "nori" ir
> tuos kurie "daro".

Mes rashome projektus zmonems, kurie nori gauti EU babkes. Kai kasnors pas
mus ateina su ideja, ish musu puses stovi 100 (vaizdziai) ir mes visi ta
ideja spardome. Jei vienas atejes sugeba atsispardyti nuo musu, tik tada mes
galvojame - imtis to ar ne. Manau tai teisinga, nes humanizmas cia
negalioja - invalida auginti neverta. Pats pora kartu i tokius dalykus buvau
per klaida isiveles - Aciu , nebenoriu.