Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-06 00:56:54
Na taip, knygos realios, bet "knygu sandelio" neisivaizduoju, isivelsim i
"neissprendziama" logistini uzdavini :)
Reikalinga tik vieta pasikeitimui, atnesu/pasiimu.
Zynoma, nepradesim "daryti" nesuplanave, nuo idejos iki realizacijos nemazas
gabalas kelio, reikes rimtai padirbeti.

Orandzinai dviraciai :) superinis pavizdys, kasmet kartojant si socialini
eksperimenta tikrai sulauktume dienos kai niekam nebereikes vogti
visuomeninio turto :)
Manau, kad islaidos vis naujiem dviraciam butu nereiksmingos palyginus su
"kitais" nematomais pinigu svaistymais savivaldybeje.
Jie kazkas "pasisavins" knyga, puiku, reiskia siam zmogui ji labai
reikalinga, reikalingesne nei tau ir man.
Knyga dulkanti lentynoje - mirusi knyga, ji atgyja tik skaitanciojo rankose,
lai daugiau zmoniu "vagia" knygas ir jas skaito :)

Kiek tu esi padovanojes knygu bibliotekai?
Speju - nulis (jau apsidziaugiau, jei sukludau)
Sio projekto seme ir yra isvaduoti knygas is "neskaitymo nelaisves",
isleisti jas i dienos sviesa, visiskai nesvarbu kur jos pateks, i kaimo
biblioteka ar i internetine duombaze "imkite mane ir skaitykite".
Svarbu paskatinti "knygu islaisvinimo judejima"!