Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-05 14:52:08
Tai pala - jus ruosiates kazka daryti, taciau nezinote dar kaip ?  Ash irgi
noriu kad nebutu karo ir mano shuniukas niekada nemirtu. Kvieciu jungtis
prie manes. Gal visdelto pradziai siulyciau, ka dir cia pradeti diskusija -
kaip tai origanizuoti, Nes mintis aisku balta ir pukuota, taciau kai ja
igyvendinti...