Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Unknown
Data: 2009-09-06 00:07:04
jei knygos realios, tai ir biblioteka bus reali ( egzistuojanti fiziskai )
:-)
Juk pats rasei - Akropolis, Savivaldybe, etc. ... tai gal atskiro pastato ir
nebus, bet butu issimete per daugybe _realiu_ patalpu

As uz naujas idejas, bet pritarciau Petkeviciui, kad pirma reiktu
"sugromuliuot", o tik paskui pult igyvendint ...

Nes tarkim man ideja siek tiek primena oranzinius dviracius - jais juk irgi
galejo naudotis visi kam reikia ( na su knygom gal ir negalima lygint 1:1,
nes buduliai tikriausiai ju neims, bet jei i jusu bible pateks kokios
vertingesnes knygos, tai daug sansu, kad bus greit "pasiskolintos" visam
laikui )

Jei taip imt ir pagalvot, tai kuo tavo ideja skiriasi nuo to, kad tie, kurie
turi neskaitomu knygu ir noretu jomis pasidalint su kitais - kodel jiems tu
knygu tarkim nepadovanot jau egzistuojamcioms bibliotekoms ? Juk kaip tik
ten ir ateina zmones, kurie noretu jas perskaityt.
Juk biblioteku paslaugos, kiek zinau, nemokamos ( o gal jau mokamos ) ? Tai
kodel neisnaudot esamos infrastrukturos ( knygu saugyklos, visa diena
dirbancios bibliotekininkes, kartotekos ir t.t. ) ir kurt alternatyvia ?