Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-06 17:53:16
Todel ir nesiulau pradeti svaigti pradeti nuo organizacijos, kurioje bus
minimum 100 zmoniu su filialais visuose miestuose.

Dar viena problema matau (net atmetus taip ir neatsakyta klausima del
duomenu suvedimo ir tikslinimo). Sakykim suvedziau ash savo knygas. Taciau
bent jau grozines atveju vientik pavadinimas ir autorius daznai nieko
nesako. Kad kazkas ieskos konkecios knygos tokiu budu - mazai tiketina. O
ash sakykim noriu pasiimti į kelione koki detektyva. Vien tik autorius,
pavadinimas ir zanras man tikrai nieko nesako. Eiti ieskoti kiekvienos
knygos anotacijos ? Nx. Tiketis, kad kazkas des aprasymus - nu jau labai
optimistinis poziuris i savanoriska darba.

Kitas dalykas, i kuri siulau atsizvelgti, tai issitirti galimu knygu kokybe.
Pavyzdziui ash galiu patiekti kad ir pora tusktanciu ish rusio ishtraukes.
Kurios kazkam idomios - duok dieve kokie 600. Taciau realiai, kur bent jau
pats pamates tikrai noreciau paskaityti - koks 50. Kad kazkur
registruociausi, vaziuociau pasiimti - dar maziau.  Labai abejoju, kad daug
kam aktualu "Podvig" serija arba "Kaip grudinosi plienas" .Cia apie grozine
kalbant. Profesine literatura, kuri nereikalinga, galima suskirstyti i dvi
dalis. Pirma dalis - pasenusi. 1961 metu šeimos kodeksas abejoju kad turi
šansu baigti gyvenima ne pakuru dėžėje. Antra dalis - aktualios, tačiau
šiame specializacijos amžiuje, del savo siaurumo, idomios tik pavieniams
asmenims. Sunkiai isivaizduoju, kam pas mus idomu "Draudiminiu įvykių,
atsitikusių dėl korozijos pažeisto laivo korpuso, tyrimo metodikų apžvalga",
arba "Skraidymo aparatų, gelbėjimo iš po vandens techninis aprūpinimas".
Jei profesinė knyga aktauali, tačiau man nereikalinga, ir man reikės ja
registruoti ir vežti į kažkokį centrą, aš taip ir padarysiu - užregistruosiu
E-bay ir nuvešiu į paštą.