Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-07 10:01:56
Yra daug ivairiu metodiku, kaip realizuoti vienokio ar kitokio tipo
projekta.
Deja, savanoriu veiklos patirties nera daug, tai ir metodiku trukumas
akivaizdus.
"Projektas" tai salyginis pavadinimas, "projektu" galiu pavadinti ir torto
kepima, ir klases susitikima :)
Bet, tu tesi, kol kas be idejos ir keletos zmoniu norinciu sudalyvauti nieko
nera.
Projekto apimtis, resursai, laikas neapibrezti, visa tai dar priesakyje :)