Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-05 15:08:15
Aptarti zinoma reikia :)
Tik naudingiau tai daryti zmoniu rate pozityviai nusiteikusiu idejos
atzvilgiu, nes aptare jie pradeda veikti.
Lietuva - kritiku ir skeptiku krastas, iseik i gatve ir is 100 sutiktu
zmoniu rasi 1 kuris pasakys "taip, tai igyvendinama".
Linai, zmones galima suskirstyti i dvi kategorijas, i tuos kurie "nori" ir
tuos kurie "daro".
Spek, kurie pasiekia konkreciu rezultatu?

Ir dar, jei kazkoks uzdavinys atrodo labai didelis ir sudetingas, tai ji
belieka suskaidyti ir spresti atskiras (paprastas) jo dalis.