Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-06 13:27:53
1. Kodel nedalyvauja? Na o todel, kad ju niekas neistraukia is namu ir
neduoda geros idejos kuria butu idomu realizuoti :) (nesakau, kad sita gera)
Labai gaila, kad tavo "dovanu karalius" mire, uzjauciu :(  Bet, turiu geru
naujienu, manasis dar gyvas ir manau, kad as ne vienintelis zemeje :)
Mums tereikia, kad siam projektui pasirasytu vienas is 30 000 Lietuvos
gyventoju ir galima pradeti.
Cia apie zmones kuriu "dovanu karaliai" dar gyvi:
www.savanoris.lt
www.kitasvariantas.lt
www.1000odiseja.lt
www.csv.org.uk ir simtai kitu savanorisku bendruomeniu
www.kiva.com sitas isvis unikalus, cia dalina pinigus :)
2. Ne, knygos nesaugomos surinkimo taskuose, as ten atnesiu knyga kuria tu
noresi perskaityti ir ji ten pagules diena ar dvi, kol tu ja pasiimsi.
Sutinku, Akropolis gal ir neleis, bet pakalbejus su savivaldybe ar Mazvydo
biblioteka galima toki kampa surasti.
Sh... ar ne, atskira kalba, bet pristatymu i namus nieks neuzsiims, tai
nekomercinis projektas.
Noredamas nusipirkti knyga ar paimti ja bibliotekoje tu pakeli savo uzpakali
nuo sofos ir nesi ja ten kur gali gauti tai ko reikia, taip ir cia,
isimtis tik internetinis knygynas, taciau ten moki pinigus, o projektas
siulo nemokamai, uz minimalu dalyvavima :)
3. Tiesa, gal ir paprasciau :) tuomet sis budas ne tau.
4. Pasikartosiu, jei logistinis uzdavinys neissprendziamas, tuomet projektas
veikia vieno miesto ribose.
6. Tiem, kam skauda r... nuo mokesciu, teks iforminti labdara.
7. Gali buti, kad taip ir bus, bet niekad to nesuzinosi nepabandes,
blogiausiu atveju galima bus pasidziaugti, kad knygos pateko i tu zmoniu
rankas kuriems "labiau reikia" :)
Tik isivaizduok, kuo baigtusi Ambersail klubo zygis, jei jie nuolatos
kartotu "shudas" nieko neiseis, neturim jachtos, nera pinigu, jura banguota
ir t.t.