Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: BigM
Data: 2009-09-07 09:36:43
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h80cig$do8$1@trimpas.omnitel.net...

> Isivaizduk kuo baigtusi Ambersail zygis, jei pora geziuku pirma karta
> pamate jura sestu i baleika ir bandytu ja perplaukti argumentuodami - "ai,
> tai vistiek kaipnors issisuksim"

Tai vadinama avantiūra.

O jei priėjimas prie realizacijos būtų per projektinę prizmę, tai tie
geziukai, jei normaliai mąstantys, suvoktų, kad plaukimui reikia patikimos
jachtos, reikia apsimokinti ja plaukti ir t.t., t.y. suplanuoti ko reikia
(žmonės, darbai, pinigai, materialiniai dalykai), kad tai galėtum atlikti ir
grafiko per kurį tai realu atlikti. Toliau jau darbų vykdymas pagal planą.

Kol kas John'as iškėlė idėją, kurią bando apginti. Man asmeniškai idėja
patiko ir sutiksiu dalyvauti projekte (tiek įgyvendinime, tiek ir knygų
apsikeitime/dovanojime), jei toks startuos. Tiesa, idėją dar reikėtų rimtai
persvarstyti apibrėžiant daugelį dalykų, įskaitant ir tavo taiklius
klausimus.