Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-05 15:24:12
Kazkur girdejau, kad Edisonas susimove 10 000 kartu kol isrado el.lempute.
O tu pabandei tik pora kartu ir... numetei...
Kiekvienas is musu kuria savo realybe, ji gali buti atsiauri, spardanti,
nehumaniska, klampi... etc.
Arba - draugiska, bendradarbiaujanti, kurybiska, pozytivi :)

Beje, galetum pamastyti ar galima pritraukti europines lesas tokiam
projektui, butu labai naudinga :)