Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-06 10:19:29
1. Keitykloje tures buti zmogus, kuris uz tai tures gauti pinigus. Tai
nebutinai jo darbas, gali buti kaip papildoma paslauga, bet veltui niekas
tuo neuzsiims.
2. Ash turiu knygos, kurios reikia Marytei, taciau noriu knygos, kuria turi
Antanas. Antanui siai dienai nereikia nieko kaip vyksta viskas tada ?
3. Maryte, jei atnesh apsikeisti savo knyga su Petriuku pirma tures tai
daryti du kartus. Ji gi nelauks kol Petriukas ateis su savo.
4. Apsikeitimas tarp miestu - savanoriu pagalba - nerealu. Sakykim ash
gyvenu Vilniuje ir vaziuoju I Siaulius su reikalais. Eiti I puslapi, ziureti
ar yra reikalingu nuvezti knygu, tada keityklos darbo metu vaziuoti ja
paimti, ieskoti kur siauliuose priduoti, paimti knyga, kuri reikalinga
vilnieciui ir ja vezti atgal - neitikina.
5. Transporto firmos 99 proc. tokiu piaru neuzsiims. Labai jau netiesiogine
nauda jiems, o sanaudu vistiek bus.
6. Remejai tiesiogiai islaidu apmoketi dazniausiai negali. O ir kuo zadi
juos sudominti ? Tipo sudalyvaukite grazioje akcioje ir jums uz tai zmones
paplos katuciu ir bus jums uz tai laime ? Zinai, kiek tokiu prasymu per
diena ateina pas tuos kur gali paremti ?
7. Kartoju klausima - turiu daug knygu, sutinku keistis, bet nenoriu
suvedineti. Ka daryti ? Savanoriai ateis pas mane į namus ir suves ?
8. Turiu knygu, kurias sutinku atiduoti ant visai, su salyga, kad kai kurias
gautas knygas irgi pasiliksiu ir niekam neatiduosiu. Yra tokiu kur megstu
perskaityti kas keleri metai. Bus tokia galimybe ir kaip realizuota ?