Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-10 15:54:34
Čia gaunasi truputi kitaip - būtų priimtas atskiras įstatymas, pagal kurį
draudžiama lakstyti tarp Kauno ir Garliavos.

"Dainiushas"  wrote in message news:n9ff5f$1n7$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad čia nu matai, gaunasi kaip visada, žiūrėdami į asocialus kuria
įstatymus, kurių realizavimą vizualizuoja ant normalių žmonių, nes prie
jų paprasčiau prisipist.
Kaip kažkada seniai, tarp Kauno ir Garliavos užsimušė buduliai gal
150km/h greičiu. Nu ir keturių juostų gatvėj iš karto pakeitė "70"
ženklus į "50", nes nu tipo liaudis laksto. Tai ir čia kažkaip panašiai.