Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-08 12:28:53
Gali. Ir tai greiciau ne debilo nuopelnas,  o aukshtosios problema.

Konkreciau - nzn nuo ko pradeti, labai daug visokiu epizodu. Knyga storesne gautusi nei "Kapitono Granto vaikai".
Na pvz rasho kursini 35 metu boba, rasho tokiu budu: googlina, susirado info - perrasho ranka i sasiuvini, o tada kai susirenka medziagos kiek reikia, typina (2 pirshtais) i doc'a. Nustebau bishki, paaishkinau, kad egzistuoja copy/paste ir parodziau kur ir kaip. Ji pabande - ne nx, man taip patogiau, ir toliau savo. Paskui visiems menesi skundzhiasi ach kaip pavargau, kiek dirbau, rashiau MOKSLINI darba, galva skauda akys skauda, ash tokia ishvargus ir ishsekus ir t.t. ir pan.
Arba ishleke 2 paroms pas chachali, vaika pasodino prie teliko ir ipareigojo irashinet i VHS visokias laideles bei filmus, nes jai svarbu. Laideles mazhdaug... kaip ren tv.
Kitas atvejis: ta pati 35 metu boba, nedirbanti ir gyvenanti ant tevu pensininku sprando, sako savo motinai: paskolink 250 Lt, labai staigiai reikia, labai svarbu, greit grazhinsiu. Ir nesako kokiu tikslu. Gavo pinigeli - alkunemis stumdydama praeivius nudundejo deganciom akim i maxima nupirkt Labas papildymu ir padiktuot numeriu "Topocentro loterijai".
Dar kitas atvejis: kartais ruko, bet kazhkodel slepia tai nuo tevu (35 metu boba). Nueina i rusi, katilinej paruko, ir tada pripurshkia kvepalu, kad nieks neitartu.
Cia ne patys ispudingiausi, tokiu ir panashiu nutikimu - beveik kasdien. Tai cia koks IQ?

Vienas atleidimas ish darbo: isidarbino darbo birzhoj, buvo pasodinta pildyt visokius kazhkokius blankus, tipines formas - nieko sudetingo ir atsakingo. Per 2-3 menesius suvele tam visam popierizme tokia barzda, kad visoms kolegems zhandikauliai atvipo. Ja pasisodino ir aishkino ilgai ir paraidziui, kur ka i koki langeli rashyti. Mirksi akim ir visvien nesusigaudo, nesupranta. Da paskui pradejo stumt dura su nedarbingumo lapeliais, da paskui virshininkams akis draskyt - ka daryt su tokia boba?

Kitas atleidimas ish darbo: dirbo mokykloj, darbo sutartis - terminuota, metams. Per tuos metus su puse bendradarbiu susiede, kitus - shiaip dapiso, buvo aishku, kad DS niekas su ja nebepratesines, o atsikratys pasitaikius pirmai progai. Taip ir buvo, pasibaigus sutarciai, jai pasake aciu viso gero, o ji tada kaaai skandaleli uzhkele - JUS CIA TOKIE IR ANOKIE, NETURIT TEISES, ASH JUS PO TEISMUS UZTAMPYSIU, ASH PAZHISTU TEISININKU, JUMS TAS LENGVAI NEPRAEIS (menta kazhkoki pazhista, jaun.inspektoriu) !!!

Davai, rezhk, koks shito vaiko IQ