Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Trolis
Data: 2016-02-06 22:40:33
2016-02-05 19:12, Tomas rašė:
> Zhinau jaunikaiti shtai, nesenai sukake 18 metu, ishvykes su mamka i vokietija. To taip vadinamo "smurto" augdamas negavo (kai shiaip budavo uzh ka). Dabar nugirdau, kad vokietijoj (tokia labai civilizuota ir moderni shalis) kazhkaip tai "nualpo", ir atsitik tu man taip, krito ant begiu ir ishsimushe 2 dantis, ligoninen pakliuvo. Aj koks varkshas. Kaip ten buvo ish tiesu - nzn, bet kirsciau lazhybu, kad ka nors pyzdiel ne vietoj ir gavo i kepala, tik gedijasi prisipazhint. Mano nuomone tokia: butu vaikystej gaves dirzho uzh ishsipisinejimus, dabar neishsipisinetu, ir dantys butu sveiki. Jei ko vaikystej neishmoko, ishmokys gyvenimas, tik ziauriau.

Logika žudanti. Susikūrei istoriją iš kitos istorijos :D O kodėl tokią?
O gal girtas vairavo ir trenkėsi automobiliu į medį ir išsimušė? Arba
ėjo per stiklinę sieną nepastebėjęs jos ? :D

Pagal istorijos logiką nenustebčiau, kad vaikystėje labai neklausei ir
tave auklėjo pre visas kūno dalis, įskaitant galvą. Diržo sagtimi :)