Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-08 14:40:29
Elementaru. Pas mane 2 dukros. Vyresnioji vaikystej megdavo mazhaja paerzint, papeshiot, pastumdyt - neskaudziai, bet visumoj erzint ir skriaust, inervuodavo ja tiek, kad ta ne tik kad verkt, bet ir klykt imdavo, nors shiaip ji vaikas ramaus budo. Be to, mazha ji astma sirgo, o tas visas erzinimas ir klykimas jai kartais irgi ishprovokuodavo dusimo priepuolius. Vyresniajai shimtus kartu buvo paaishkinta, kaip negalima su sese elgtis - aishkinama buvo civilizuotai, ir ramiai, ir pikciau, ir to nepirksiu, ir ten nevesiu, ir kompo negausi ir pan. Ale vaikas po keliu dienu vel ta pati per ta pati, ir taip be galo. Nu tai buvo ikresta subinen dirzho vienakart. Ir ka gi turim? Vaikas viska suprato pagaliau, ir bajeriai su seses kankinimu baigesi. Tai va toks baisus ash smurtaujantis tevas, o jei kam mano metodai labai jau nezhmonishki - aikit naxuj.

p.s. Santykiais su dukromis - nesiskundziu, irgi nepanashu, kad jos yra ibaugintos ir manes bijo.