Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Aras
Data: 2016-02-09 14:18:57
Vaikai (galbūt, iki kokių 12 metų) labai dažnai mušasi ir neklauso mokyklose, kieme ir t.t. vien dėl to, kad jie negauna pakankamai dėmesio šeimoje. Paprastai sakant, jie jaučiasi atstumti, todėl stengiasi bet kokia kaina gauti suaugusių dėmesio (net ir blogu elgesiu). Tą pastebėjau ir savo šeimoje. Sėkmingai patvarkius vieno vaiko užimtumą visi jo priešiškumai dingo.

O į visokius tėvų tarpusavio pokalbius "akis į akį" žiūriu kritiškai. Tam yra atitinkamos institucijos. Pokalbiu tėvų neišauklėsi.