Tema: Re: Smurto prieÅ
Autorius: Trolis
Data: 2016-02-08 13:35:25
2016-02-08 08:48, Sail rašė:
> As pamenu kaip man sunus plionkes nutrauke mazas budamas, ka padare jau
> nepamenu, bet pamenu kad plionke truko tikrai.
>
> Toks pasiutimas pagavo, paemiau viena ranka uz marskiniu is priekio,
> pakeliau nuo zemes, prispaudziau prie sienos ir pasakiau, kad daugiau taip
> nedarytu.
>
> Ir suprato. Protingi tie vaikai, kai pamato, kad perzenge riba. Sugeba
> atpazint velnia akyse.

Aš esu fizinio auklėjimo priešininkas, bet man patiko vieno pastoriaus
išsakyta mintis.

Neatsimenu kaip konkrečiai jis išsireiškė, bet mintis yra tokia, kad tu
turi auklėtoi su meile, su noru išauklėti, o ne su noru atkeršyti ir
išlieti įtūžį, kas yra 90% auklėjimo būdų.

Kitaip sakant bausti reikia šaltu protu, be įtūžio, be pykčių.

Jūsų paminėtu atveju tai tikrai buvo įtūžis. Ir tikrai nemanau, kad tai
yra auklėjimas. Tai yra savi demonai.