Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Aras
Data: 2016-02-09 09:50:12
Pritariu.
Norint vaiką auklėti be diržo, tėvams reikia:
- turėti itin stiprų psichologinį pranašumą, kad galėtų atsilaikyti prieš augantį vaikų psichologinį spaudimą (o auklėjant psichologiniais būdais vaikai greitai išmoksta spausti tėvus kitokiais metodais),
- abiems be išimties turėti absoliučiai tokią pačią nuomonę apie vaikų elgesį (ji nebūtinai turi būti teisinga, bet privalo sutapti, kad vaikai nebėgiotų nuo tėvo prie mamos),
- abiems rodyti pavyzdį savo veiksmais (aiškinimas kaip elgtis ir praktinė tėvų veikla turi sutapti).
Ar daugelis tėvų gali sau tai leisti, kai užsipisa darbe, kamščiuose, skurde ir kitokiose gyvenimo vingrybėse? O bokso kriaušė, kur fiziškai galėtum "atidaužyti virtualų savo viršininką" irgi mokama, ir tam elementariai nebelieka laiko?
Aišku, įgimtas intelektas, gyvenamoji aplinka irgi daro savo. Ne vienas pavyzdys, kai nedideliam mieste gyvenę ir vos neprasigėrę žmonės, atvykę į Vilnių metė gert ir gyvena normalų gyvenimą.
Tai tiek. Kantrybės visiems tėvams.