Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Trolis
Data: 2016-02-09 12:12:52
2016-02-09 09:53, Aras rašė:
> Xuinia. O jeigu atmetus kitus veiksnius? Nebūtų taip, kad radęs keliasdešimtą kartą prišiktą kilimėlį ar užkimštą degtukais spyną pats išsikraustytum?

Ne. aš ne toks žmogus. Be to ir fiziškai būtų sunkumų jiems tai padaryti
(tai ne to pačio namo kaimynai). Bet mano mano charakteris truputį ne
toks. Ir situacija truputį ne tokia buvo- tiesiog buvo berniukas, kuris,
įtariu, turėjo raidos vystymosi sutrikimą, ir būdavo, kad skriausdavo
kitus kiemo vaikus. Tik niekas nieko nedarė, o aš užsiknisau. Ypač po
to, kai abu pokalbiai su tėvais nedavė rezultatų, o atvirkščiai- mano
paties vaikas (fiziškai silpnesnė ir jaunesnė mergaitė) tavo kaltu. Long
stoiry short- turėjau svertų, kurie, dalis, moraliai nėra ypač gražūs,
bet buvau pasiryžęs ir juos panaudot. Neprireikė.