Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Sail
Data: 2016-02-08 08:48:23
As pamenu kaip man sunus plionkes nutrauke mazas budamas, ka padare jau
nepamenu, bet pamenu kad plionke truko tikrai.

Toks pasiutimas pagavo, paemiau viena ranka uz marskiniu is priekio,
pakeliau nuo zemes, prispaudziau prie sienos ir pasakiau, kad daugiau taip
nedarytu.

Ir suprato. Protingi tie vaikai, kai pamato, kad perzenge riba. Sugeba
atpazint velnia akyse.