Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-07 00:02:03
Zinomi faktai yra tokie: rastas ishjungtas ir be 2 dantu, ivykio niekas nemate, praeiviai ishkviete greitaja, greitoji ishvezhe.
Jo pasakojimas: nualpo krito, nes buvo nevalges, nes neturi pinigu pavalgyt (butu gerai, kad kas nors duotu pinigu). Gal galetum geresne istorija? Pinigu pavalgymui jis beje turi, ir dar ne bet ka valgys, megsta skaniai. Kiek zmogus dienu turi nevalgyt, kad alpt pradetu?
Tokia istorija todel, kad jaunikaitis man pakankamai gerai pazhistamas nuo gimimo  ir labai nuspejamas. Patologishkas tinginys, melagis ir dalbajobas kokiu reta uzhaugo, uzhtat puikiai zhinantis teises moksleiviu ir mokytoju santykiuose pvz. Kitu variantu paprasciausiai nera - arba neadekvaciai kalbejo, arba nuskriaude silpnesni (silpnesne), o tas atsivede mushtis mokanti drauga. Ne neabejoju, kad sekanti karta jau pasakos istorija kaip netycia nukrito ant peilio, arba netycia pro shali leke atsitiktiniu kulku pulkelis.