Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Sail
Data: 2016-02-08 13:58:07
Uztat vaikas nugaros smegenim pajuto, kad perzenge riba, ir daugiau to
nekartojo.

Ir tas vyksta ne samones, o pasamones lygyje.

As nieko jam blogo nepadariau, fiziskai nenukentejo.

Zmones turi jutimo gebejima kai ne tik samones lygyje, o kazkuo giliau. Pvz
jei kas nors grasina ir yra rimtai nusiteikes grasinima ivykdyti, zmones tai
pajunta, tiek vaikai, tiek suauge.