Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-05 18:02:09
Tik prie ko cia istatymas, draudziantis fizini smurta pries vaikus?

"Vitas"  wrote in message news:n92gaj$u3q$1@trimpas.omnitel.net...

Pagarba ar baimė?

Šiaip manau, kad reikia ginti silpnesnius ir jei kažkas smurtauja tiek
fiziškai ar psichologiškai, tai reikia sutramdyti ir gydyti/izoliuoti tokį
smurtautoją.

Kiek teko matyti kaip užaugo tie vaikai, kuriuos auklėjo "diržu", tai
pirmiausia santykiai su tėvais tai 100 proc. nutrūkę arba pašliję, o ir
šiaip jų toks gyvenimas, kad nzn, aš džiaugiuosi, kad augau ne tokioje
šeimoje...