Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-08 14:08:56
Trumpai apie jos elgesi - nors jau 40 mete boba dabar, protinis vystymasis sustojes ir pakibes kazhkur 14-16 metu amzhiuj. Mastymas, interesai, tikslai, aplinkos suvokimas - maishtingo paauglio lygmeny mazhdaug. Vaikai nebuna tokie infantilishki, kaip ji kartais. Mokesi humanitarinius, nu ir ka? Ishzubrint informacija mintinai ir pakartot pazhodzhiui jai atminties pakanka, bet ishmokta informacija pritaikyt praktishkai - be shansu arba juokingai. Rate zhmoniu, kurie jos nepazhista - ji neblogai atrodo, lyg ne debile, bet tai trunka labai neilgai. Daug kalba, shypsosi, bendrauja, akivaizdzhiu nesamoniu mazhai pazhistamiems zhmonems nesako, bet kai su ja kalbet penkta karta - jau pradeda imt negera nuojauta. Vidurine baige beje sunkiai - vos vos.