Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Lavonas
Data: 2016-02-07 02:15:03
Todel, kad ash esu isipareigojes ta maza vaika ishauginti dora ir gera shios
zemes piliety.
O jeigu kazkoks dalbajobas nesugeba laiku padaryti darbo, tai yra ir kitos
priemones, pvz atleisti ish darbo. Vaiko ish darbo neatleisi.
Sheip tais pagalvojus bent bishki, zinok vaiko tramdymui visus metodus ash
savo poste ir parashiau. Jokiu kitu taktiku nera ir neprigalvosi.

"Vitas"  wrote in message news:n9540q$g89$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei tokia gera auklejimo priemone tas dirzas, tai kodeeel jo
panaudojimas apribotas tik ties mažais ir apsiginti negalinčiais vaikais?
Jei viskas taip puiku, tai kodėl nepanaudojus diržo visur? Pvz, darbe kolega
laiku neatliko darbu, tai išsitraukei diržą ir pyst pyst per nugarą, per
šikną, per kojas ir ramu, tvarka!