Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Sail
Data: 2016-02-08 15:19:41
Realiai tai su tavim sutinku, kad tautinis TV blogis. Kompiniai zaidimai
isvis zmogu i zombio bukle nustumia ir tai daug blogiau negu TV.

O bet taciau yra kita lazdos dalis. Kompu naudotis reikia ismokti ir ateity
pravercia.

TV laidas taip pat reikia parinkti teisingas, jei TV ziurimas. As jauniausia
sunu vaikystej TV kanala buvau parinkes, kur teisingi nesmurtiniai multikai
vokieciu kalba.
Bbz ar tai teisingai jo praleistas laikas buvo, bet vokiskai dabar ir
supranta ir pasakyt gali. Be jokiu papildomu pastangu mokytis ta kalba.