Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: Arj
Data: 2016-02-05 23:09:19
Nu sako yra tik 2 auklejimo budai:
1) fizinis smurtas
2) pshichologinis smurtas

va jei fizini naudoti kiekvienas sugeba +- vietoj ir kaip reikia, tai
kalbant apie antraji - nihuja.
O jei visus ismokyti ji naudot - tai gautusi kaip ir visus ismokyti
vadovauti - teoriskai zjb, praktiskai kumunizmas

"Lavonas"  parašė naujienų news:n92nb0$pf$1@trimpas.omnitel.net...

Debilizmas tas istatymas. Dirzas yra labai veiksminga auklejimo priemone.
Aishku visam kam yra saikas ir tce jau tevu reikalas nuspresti kada sustoti.

Keliu klausima:
Vaikai tai gali naudoti psichologini smurta (nors to ishsireishkimo ir
nesuprasdami) priesh tevus??? :D Kaip atsiginti?

Pas mano 8 metu dukra dabar buna isterijos priepuoliai. Pvz: AAAAAA!!! Noriu
dabar!!! arba AAAAA!!!! MMMM!!! BEEEEE!!! ir krc kitokios nesamones.
Retai buna, bet buna.
Zinau du budus kaip tai sutramdyti. Tai apkabinimo metodas ir dirzo metodas.
Kartais vienas suveikia, o kitas nesuveikia, bet ash noriu ir esu priverstas
juos naudoti abu, nes uzpisa BLED! :D Yra dar demesio nekreipimo metodas,
bes paskutiniu metu nelabai veikia, nes nera kur pabegti namuose. Vaikas
speceliai ateina ten kur tu esi ir rekia :) Demesio reikalauja. Na tai
skipinu pastarajy metoda ir einu ishkarto prie reikalo. Dabar jeigu atims
ish manes dirzo metoda, tai liksiu su vienu, kuris ne visada pasiteisina.

Beje, auklejimas dirzu, tai ne smurtas. Tai atvedimas I prota!

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Šiandien per radiją laida buvo tokia tema. Važiavom keliese mašina, aš kaip
visada ne į temą - buvau vienas, kuris sakė, kad nx tokio įstatymo mums
nereikia. Ką mano supermamos?