Tema: Re: Smurto prieš vaikus įstatymas
Autorius: kewle ant stogo
Data: 2016-02-07 15:12:34
Labai pažįstamas jaunikaičio tipažas.

"Tomas"  wrote in message news:n95qgr$lko$1@trimpas.omnitel.net...

Zinomi faktai yra tokie: rastas ishjungtas ir be 2 dantu, ivykio niekas
nemate, praeiviai ishkviete greitaja, greitoji ishvezhe.
Jo pasakojimas: nualpo krito, nes buvo nevalges, nes neturi pinigu pavalgyt
(butu gerai, kad kas nors duotu pinigu). Gal galetum geresne istorija?
Pinigu pavalgymui jis beje turi, ir dar ne bet ka valgys, megsta skaniai.
Kiek zmogus dienu turi nevalgyt, kad alpt pradetu?
Tokia istorija todel, kad jaunikaitis man pakankamai gerai pazhistamas nuo
gimimo  ir labai nuspejamas. Patologishkas tinginys, melagis ir dalbajobas
kokiu reta uzhaugo, uzhtat puikiai zhinantis teises moksleiviu ir mokytoju
santykiuose pvz. Kitu variantu paprasciausiai nera - arba neadekvaciai
kalbejo, arba nuskriaude silpnesni (silpnesne), o tas atsivede mushtis
mokanti drauga. Ne neabejoju, kad sekanti karta jau pasakos istorija kaip
netycia nukrito ant peilio, arba netycia pro shali leke atsitiktiniu kulku
pulkelis.